Promocja projektu:
Promocja projektu dla uczniów szkoły podstawowej online( 0:56 minuta) https://fb.watch/5IO-Z5MVm9/
https://sucha24.pl/artykul/hugon-w-hiszpanii/650705
https://www.facebook.com/zs.jordanow/videos/257335499205634
Spotkanie z rodzicami 26.05.2021 przed wyjazdem do Hiszpanii
Rodzice uczniów biorący udział w przedsięwzięciu zostali zaproszeni na spotkanie z P. Dyrektorem, P. koordynator i opiekunami w celach organizacyjnych.
Przedstawiono rodzicom i uczestnikom:
- cel wyjazdu i jego kompetencje kluczowe,
- przekazano wskazówki jak najlepiej przygotować się do wyjazdu,
- omówiono poszczególne etapy realizacji projektu.
Opiekunowie wraz z młodzieżą i ich rodzice oraz opiekunowie otrzymali komplet materiałów dotyczących:
- warunków zakwaterowania,
- wyżywienia,
- zasad bezpieczeństwa podczas pobytu w Hiszpanii.
Przedstawiony został szczegółowy plan pobytu, tematyka zajęć formalnych oraz nieformalnych.
Pani koordynator przedstawiła informacje na temat placówki AVE MARIA CASA MADRE
Ze względu na sytuację epidemiologiczną związaną z wirusem SARS-CoV-2 nie był możliwy wyjazd młodzieży w zaplanowanym terminie czyli 30.05-6.06.2020.
W związku z zaistniałą sytuacją nastąpiła zmiana terminu wyjazdu drugiej grupy. Grupa ta odbędzie mobilność w dniach 5-12.06.2021 do placówki Ave Maria Casa Madre w Grenadzie w Hiszpanii. Podczas pobytu w placówce uczniowie polscy i hiszpańscy będą uczestniczyć w warsztatach z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu, przestrzegając zasad reżimu sanitarnego związanego z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną. Zajęcia poprowadzą nauczyciele z Polski i z Hiszpanii. Zmiana organizacji przyjmującej spowodowała zmianę atrakcji kulturowych, między innymi zwiedzanie miast Grenady, Malagi i Nerja.
Zmianie uległa również lista uczestników projektu ze względu na ukończenie szkoły 30.04 przez dwóch uczestników (klasa maturalna). Nowi uczestnicy pochodzą z listy rezerwowej.
Lista uczestników wyjazdu 5.06-12.06.2021
- Matyasik Karolina
- Sala Monika
- Działowy Julia
- Sarna Patrycja
- Lasek Julia
- Czerwińska Sylwia
- Dybczyk Karolina
- Trzebuniak Iwona
- Głuc Patrycja
- Łazarz Sabina
Promocja projektu sucha24.pl
https://www.facebook.com/sucha24/posts/3628620137203981
Zajęcia przygotowujące do wyjazdu
Zajęcia z j. angielskiego i hiszpańskiego
Zajęcia odbywają się na platformie teams. Uczniowie szlifują słownictwo w j. angielskim jak i hiszpańskim
Zajęcia merytoryczne
Ze względu na zaistniałą sytuację epidemiologiczną związaną z wirusem SARS-CoV-2 nie był możliwy wyjazd młodzieży w zaplanowanym terminie czyli 30.05-6.06.2020.
Rekrutacja do przedsięwzięcia „Ratownicy z Kołłątaja w podróży!” dla drugiej grupy wyjeżdżających trwała od 10.02 do 17.02.2020.
Regulamin rekrutacyjny
Regulamin Rekrutacyjny power 2
Lista zakwalifikowanych do projektu wyjazd 30.05-6.06.2020
Lista rankingowa
- Matyasik Karolina
- Sala Monika
- Wojdyła Adrian
- Działowy Julia
- Sarna Patrycja
- Lasek Julia
- Czerwińska Sylwia
- Łukasz Lenart
- Dybczyk Karolina
- Trzebuniak Iwona
Lista rezerwowa projektu
- Głuc Patrycja
- Łazarz Sabina
- Wójcik Sara
- Matys Anna
- Zawada Justyna
- Mirek Anna
- Goryl Gabriela
- Chorąży Sylwia
- Kowalczyk Michał
- Radoń Damian
- Bachul Hubert
- Kołodziejczyk Klaudia
- Kardyl Weronika
- Pietrzak Damian
- Syc Łukasz
GATULUJEMY!!!!!!!!!!!!!!!!
„Ratownicy z Kołłątaja w podróży”
W roku szkolnym 2019/2020 od 1.09 ruszył projekt, który realizowany jest przez uczniów klasy Ratownictwa medycznego. Uczniowie w ramach przedsięwzięcia wyjadą do placówki Vocational School SAFA Nuestra Señora de los Reyes w Sevilli w południowej Hiszpanii w dziesięcioosobowej grupie z dwoma opiekunami w dniach 31.05-6.06.2020. Podczas wymiany uczniowie obu szkół będą uczestniczyć w warsztatach z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu.
Projekt finansowany jest przez Unię Europejską w ramach Programu Power „Ponadnarodowa Mobilność Uczniów” oraz współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapewniamy:
-bilety lotnicze oraz transfer na lotnisko i z lotniska w Polsce i Hiszpanii,
-ubezpieczenie uczniów na cały okres wyjazdu,
-zakwaterowanie z pełnym wyżywieniem,
-bilety na przejazdy autobusowe i tramwajowe na cały okres pobytu,
-wycieczkę po Sewilli z przewodnikiem,
-całodniową wycieczkę do Cordoby z przewodnikiem,
-wycieczka rowerowa po Sewilli,
-warsztaty tańca Flamenco,
-aktywność kulinarna Paella,
-opiekę nauczycieli z naszej szkoły.
Projekt obejmuje 2 etapy. Pierwszy będzie obejmował przygotowanie uczniów do wyjazdu.
Uczniowie będą uczestniczyć w następujących zajęciach:
- kurs j. angielskiego 13h,
- przygotowanie kulturowe 4h,
- przygotowanie pedagogiczne 2h,
- przygotowanie z pierwszej pomocy 6h,
Drugi etap to warsztaty w Hiszpanii połączone z realizacją programu kulturowego.